[quote]Check out this guy’s room totally change into the movie he is watching! No SFX, no post production, no cuts, everything you see here is 100% for real.[/quote]

Per promuovere l’affitto di film sul Playstation Store, la Sony Europe ha commissionato una serie di tre spot allo [i]Studio Output[/i] in collaborazione con il [i]Marshmallow Laser Feast[/i] che hanno realizzato tre piccoli capolavori collegando un PlayStation Move alla telecamera con cui hanno ripreso tre diverse scene in tempo reale, senza nessun taglio o post produzione, in cui viene fatto un projection mapping in tempo reale grazie a della Playstation Eye posizionate di conseguenza… molto figo!

[quote]In the past, projection mapping worked only from a single, static view point, and thus was very limited. By attaching the PlayStation Move to the camera, we can track projections to screens in real time, enhancing the effect of spatial deformation and false perspective on the projections and allowing viewers to look round (virtual) corners, bend walls, create a hole in the wall, or remove the walls altogether to reveal vast expanses of virtual worlds.[/quote]

Ecco gli altri due spot della serie:

[url=http://www.engadget.com/2011/12/03/sony-brings-the-holodeck-to-life-throws-in-giant-sea-monsters-f/]via[/url]